Blackrain- to działa!

Podobno z owym programem jailbreak trwa trzydzieści sekund. Chciałbym móc Was o tym przekonać, jednak podczas odpalenia programu popełniłem typowy holywoodzki błąd- wyszedłem z pokoju, tracąc na sekundy kontrolę nad wydarzeniami (znacie, to prawda? nie muszę chyba podawać przykładów). Z pewnością więcej czasu zajęło mi zorientowanie się, że aplikacja faktycznie zainstalowała się na moim iPhonie, który za granicą służył mi do tej pory jako „iPod Touch undercover”. Wyobraźcie więc sobie moje zdziwienie na taki widok.

blackrain

Było ono tym większe, że od dawna wiadomości o udanych jailbreakach omijałem szerokim łukiem. Po drugiej próbie zrezygnowałem z zabawy. Z tego co pamiętam chyba najbardziej drażnił mnie sposób tworzenia instrukcji krok po kroku bez uwzględnienia błędów samego programu, nie wspominając o przemądrzałych geekach z YT serwującuch człowiekowi masę niepotrzebnych informacji. Tymczasem w przypadku blackra1n pisanie, jak się nim posłużyć jest zbędne. Mnie się udało, po prostu.

info za: iclarified.com

Skomentuj

