VirusBarrier za darmo- kolejny prezent od Macheist

Za „cenę” wpisu na Facebooku dotyczącym promocji w Macheist każdy użytkownik otrzyma licencję na program VirusBarrier wraz z półroczną aktualizacją zabezpieczeń. Kto wie, może w tym czasie pojawi się jakiekolwiek poważne zagrożenie? A tak całkiem poważnie: nigdy nie korzystałem z usług podobnych aplikacji na Maka i jestem ciekaw, z czym to się je (i czy smakuje z jabłkami?).

edit: zanim zdążyłem się zorientować, że program nie pobiera się ze strony, pojawił się taki o to komunikat:

Macheist- przeciążenie na stronie

3 responses to “VirusBarrier za darmo- kolejny prezent od Macheist

  1. Ja mam Nortona 4 – byl w promocji, tanio, wiec wzialem – tym bardziej ze z licencja na windowsa tez byl. Troche zabawne bylo instalowac na maku. Z plusow – dobry wyglad, praktycznie niewidoczny na kompie (bo nie ma co robic). Uaktywnia sie przy wlozeniu pendrive – skanuje pliki. Plus konfigurowalny firewall – dalo mi do myslenia, bo systemowy mialem wylaczony.

    • program wypróbowałem i przeniosłem do kosza- wraz z nim zniknął menadżer i jego brzydka z górnej belki (instaluje się z każdym produktem firmy), osobny program do update’ów i zupełnie bezużyteczny program skanujący.
      co zaś się tyczy firewalli, to little snitch daje świetne wsparcie, pokazując użytnikowi, co też z jego komputera ma ochotę wyleźć na zewnątrz (np. w poszukiwaniu aktualizacji). po przejściach z pandą, kasperskim i nortonem gustuję w dobnych, acz poręcznych narzędziach.

  2. wiesz, ja nie mowie ze program idealny, gdybym mial za niego zaplacic 450 pln (tyle mniej wiecej kosztuje) to bym powiedzial arrivederci – mialem taniej. dobra sprawa ze kupujesz licencje na maka i winde rownoczesnie – jak jestes zmuszony do bootcampa jak ja – dobra sprawa.
    little snitcha nie probowalem – bedac szczerym – 29 usd – to tez sporo, wiec wolalem nortona – przyzwyczajenie z windowsa.
    Program imho – bezbolesny, nie robi krzywdy a troche pomaga. Czyli parafrazujac Misia: plusy przeslaniaja minusy 🙂

Skomentuj

