Evom

Kiedy okazało się, że nie jestem w stanie poradzić sobie QT X, tak, program  ten odtwarzał filmy z adresów URL, postanowiłem poszukać czegoś, co łatwo i przyjemnie pozwoli zmienić tą sytuację. Btw, jeśli ktoś z Was ma patent na to, by QT X radził sobie z powyższymi zagadnieniami – proszę o info.

Oczywiście długo nie trzeba było szukać, ja chciałem jednak poznać jakiś nowy program-koniec końców trafiłem więc na Evom. Pod tą nic nie mówiącą nazwą kryje się urządzenie potrafiące całkiem sporo:

można więc bez problemu powiększyć bibliotekę filmów wideo, wysłać film do YT, umieścić go w folderze, zapisać go w formacie HTML5, czy nawet, zachować ścieżkę dźwiękową z filmu w pliku mp3.

Program jest szybki, jakoś filmów po przesłaniu do iTunes zadowalająca. Przy okazji: by pobrać film ze strony należy przeciągnąć do zakładek link ze strony autora programu- jego kliknięcie uruchomi proces pobierania.

Skomentuj

