Rucksack- licencja za tweeta

Na Macbuzzer trwa właśnie promocja Rucksack, aplikacji zarządzającej formatami archiwów. Jak podałem w tytule, warunkiem otrzymania licencji jest wysłanie tweeta. Warto spróbować (ja wciąż czekam na swoją licencję) choćby ze względu na fakt, że Rucksack tworzy i rozpakowuje archiwa, do których zwykle trzeba co najmniej dwóch różnych programów.

W przeciwieństwie do samej promocji, Rucksack jest bardzo sprawnym narzędziem, o prostym i przejrzystym interfejsie. Poza funkcjonalnością Rucksack wyróżnia wygląd i dbałość o szczegóły- zestaw ikon dla archiwów bardzo mi odpowiada.

Jeśli pozwolimy nowemu programowi zarządzać archiwami w formacie .zip, tworzenie takiego archiwum (przy kliknięciu prawym przyciskiem myszy na katalog,  wybranie opcji kompresuj) nie przywoła aplikacji w Docku, ale utworzy nowy plik w ciągu sekundy. Jeśli natomiast potrzebujemy archiwum w innym formacie, wystarczy otworzyć program i przerzucić do niego katalog.

Cóż, nawet jeśli promocja nie wypali, ja jestem w tym momencie absolutnie przekonany do tego programu.

Skomentuj

